Benvolgudes famílies , El proper divendres 3 de maig, els alumnes d’Educació Infantil tenen programada la sortida al Teatre de la Salle per veure l’obra “ Hansel i Gretel ”. Recordeu que aquest any els espectacles de titelles es faran a la Salle de Reus i per aquest motiu, agrairíem que portéssiu els vostres fills/es a les 9:00h del matí a la porta del teatre (C/ Misericòrdia). Allà estaran les mestres esperant que arribi tot l’alumnat. Els alumnes que venen a l’acollida matinal el recolliran a les 8:30h a l’Escola i baixaran caminant amb les mestres. Cal que vinguin ben esmorzats de casa i que portin alguna cosa per menjar (un suc, actimel, galetes…) ja que arribarem a les 11:30h aproximadament a l’Escola.