Benvolgudes famílies, La Festa Major de Sant Pere és una festa molt esperada per grans i petits. Els nens i les nenes de la ciutat s’entusiasmen amb els elements del nostre Seguici Festiu i viuen amb molta alegria i passió aquests dies. Des de la primera emissió, els actes de Sant Pere centren la programació de Canal Reus per Festa Major. Ja fa 24 anys que ofereixen les retransmissions en directe de les principals mostres festives d’aquests dies i porten a les cases les imatges de tot el que passa a la ciutat. Com ja fa uns quants anys, Canal Reus Televisió vol que la il·lusió i l’alegria de Sant Pere s’escampin per cada racó de Reus i que els infants de les escoles, acompanyats de la televisió de Reus, puguin donar la benvinguda a la Festa Major. Per això, i després de l’èxit de les passades edicions, i després de 2 anys d’aturada per culpa de la pandèmia, han volgut tornar a organitzar l’esdeveniment on els més petits de la ciutat en són els veritables protagonistes: l’ Hola, Sant Pere!, un mosaic amb una gran silueta d’un dels elements festius de la ciutat format per un miler de nens i nenes que ballen al ritme de la música de Festa Major. Enguany es tracta d’omplir la plaça del Mercadal amb nens i nenes per formar un mosaic amb un element del nostre Seguici Festiu. L’element escollit enguany és el Bou. El dimarts 14 de juny al matí els alumnes de 1r de Primària aniran vestits de color a negre a la Plaça del Mercadal. Canal Reus enregistrarà aquest gran mosaic i n’elaborarà un vídeo. Aquesta benvinguda tan especial a la Festa Major es podrà veure durant tots els dies de la Festa per Canal Reus (a la televisió i a la web). Tal i com es va fer l’any passat, enguany es tornarà a retransmetre en directe l’esdeveniment pel nostre canal de Youtube (de 10 a 11 del matí), i posteriorment a la tarda s’emetrà en antena. Aquesta iniciativa ha estat impulsada per Canal Reus TV i compta amb la col·laboració de la Regidoria d’Ensenyament i Política Lingüística i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Reus.