Us informem de les activitats que es realitzaran dissabte dia  15 de febrer al matí a l’escola per animar la Xocolatada Solidària: – 10:00h -11:30h: Partits / triangulars de futbol entre alumnat de 1r de primària, P4 i P5 de l’escola i alumnat de P4 i P5 de l’escola Joan Rebull. – 10:30h–12:00h: Escacs (partides ràpides per tots els nivells) – 11:00h – 13:00: Bitlles Catalanes. – 11:30h: Actuació del grup de batucada de Castellvell “Batukat” – 12:00h- 13:00h: Jocs esportius. A més, al llarg de tot el matí tots els/les assistents podran participar en l’elaboració d’un gran mural solidari. Les MARES i els PARES també hi podeu participar!! Us esperem a l’escola per gaudir plegats de la Xocolatada Solidària! VENIU A TACAR-VOS PEL CÀNCER INFANTIL!!!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!! Comissió Organitzadora