Benvolgudes famílies, Us comuniquem que d’acord amb el Decret 102/2010, de 3 d’agost, els membres del Consell Escolar del centre són elegits per un termini de 4 anys. Cada dos anys es renova la meitat dels representants del professorat i la meitat dels membres representants dels pares i mares d’alumnes. A tal fi, i per renovar una part dels seus membres, us informem del calendari electoral, i us recordem que hem penjat el cens de pares i mares en la cartellera de l’escola. Vacants en el Consell Escolar: Professors/es: 2 Pares/mares: 2 Alumnes: 2   El calendari electoral és el següent: –  5 de novembre: publicació cens pares –  9 i 10 de novembre: reclamacions –  16 de novembre: publicació definitiva i constitució de les meses –  fins el 17 de novembre: presentació de candidatures –  19 de novembre: publicació dels/les candidats/es –  del 22 al 26 de novembre: votacions. Sector professors/es: 23 de novembre Sector pares/mares: 25 de novembre 2021 Sector alumnes: 26 de novembre de 2021   Si hi ha algú interessat en formar part del Consell Escolar, pot passar a demanar el full de la candidatura per secretaria. Segons determina el punt 1.3 de l’annex a la Resolució EDU/3043/2021 de 6 d’octubre, “Si el nombre de persones candidates del consell escolar d’un determinat sector és inferior al nombre de llocs a cobrir, totes les persones membres del sector corresponent són elegibles com a representats d’aquells sector en el consell escolar. Si la persona elegida en aquestes circumstàncies ho és per al sector del professorat, del personal d’administració i serveis o del personal d’atenció educativa complementària, ha d’assumir la representació. Si la persona resulta escollida membre en representació del sector alumnat o del sector pares i mares o tutors, i no vol assumir la representació, el lloc queda vacant fins a la següent convocatòria d’elecció de membres”. És interessant participar en l’òrgan de govern de l’escola del vostre fill/a, i fer sentir la vostra veu; us demanem la vostra participació, tant en el moment de presentació de candidatures, com en el dia de les votacions.   Atentament,   La Titularitat.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2023-24
Tertúlia sobre les proves PISA