L’Escola viu d’una manera molt especial totes les festes i tradicions de casa nostra.

Festes i tradicions que tenen el seu espai al llarg de cada curs acadèmic i que pensem que mai hem de deixar perdre.

Festes que tots hem viscut des de petits i que constitueixen moments de trobada de les nostres famílies al Centre.

La castanyada

Primera celebració del curs. Les castanyes i els panellets ens avisen que ja comença a fer fred i tota la comunitat educativa es concentra al pati de l’Escola

Nadal

El moment viscut amb més intensitat pels nostres alumnes. El Tió, les nadales, els pessebres i els pastorets fan acte de presència a l’Escola Maria Cortina.

Treballs i activitats al voltant del Nadal esdevenen protagonistes.

Realitzem un espectacle nadalenc obert a totes les famílies.

Carnaval

Disfresses a l’Escola! Espectacle de colors per a totes les famílies de l’Escola. Carnestoltes ens dóna la benvinguda i tot el nostre alumnat participa d’una gran festa.

Sant Jordi

L’AMPA organitza el concurs literari i de dibuix d’aquest dia tan assenyalat. Tot l’alumnat de primària i secundària participa en el concurs de poesia i narrativa.

Representem la llegenda de Sant Jordi, el drac i la rosa i el pati de l’Escola, un cop més, s’omple amb la presència de les nostres famílies.

Els guanyadors recolliran els seus premis mentre la primavera fa acte de presència a l’Escola.