Disposem de servei de menjador per a totes les etapes educatives (es pot fer ús dies puntuals o tot el mes) amb una plantilla específica per totes les tasques del menjador i la vigilància del joc.

El menjador també és un espai educatiu i la coordinadora del menjador informa a totes les famílies dels aspecte més rellevants. L’alumnat pot un cop ha finalitzat de dinar anar a l’aula d’estudi, realitzar activitats extraescolars o gaudir d’una bona estona jugant.

Totes les famílies podran disposar del menú de cada mes i en cas d’intoleràncies alimentàries o al·lèrgies es mantindran les reunions oportunes per activar els protocols necessaris i contemplar els menús que millor s’adaptin a les necessitats de l’alumnat.

Disposem de dos espais: un menjador exclusiu per l’alumnat de P3, P4 i P5 i un altre per l’alumnat d’educació primària.

A les 13:00 h les monitores de menjador recullen a l’aula als més petits i els acompanyen al seu menjador.