Els dies 18, 19 i 20 de maig l’alumnat de Cicle Mitjà anirà de colònies a Calafell! Aquest any anirem a l’Escola de mar Artur Martorell (Fundació Pere Tarrés) i farem totes aquestes  activitats: • Visitarem al port de Vilanova i la Geltrú. Visitarem el port on veurem la llotja, coneixerem els principals peixos d’interès comercial i observarem els diferents tipus d’embarcacions. • Un tresor per l’illa de posidònia. Descoberta de la platja. L’origen de la sorra. Per què l’aigua és salada? Qui viu a la platja i al mar? Recollida de restes d’éssers vius. • Un viatge pels mars del món. A través d’una gimcana farem un viatge imaginari pels mars de la Terra i també coneixerem els problemas ambientals que els afecten. • Esports d’aventura: tir amb arc, GPS, Slackline i patinets. I també dos jocs de nit: • Codis secrets. • Barba-roja i Barba-blava. De ben segur que seran uns dies intensos plens d’emoció! Ja en tenim moltes ganes!