Descripció de l'activitat

Benvolgudes famílies,

Benvolgudes famílies, El proper divendres, 9 de febrer els nens i les nenes d’Educació Infantil i Primària celebraran la festa de Carnaval. Com cada any farem una desfilada a la pista de l’Escola, presentada per l’alumnat d’Educació Infantil per tal de lluir les disfresses que han confeccionat els nens i nenes.     Atenció! Alumnes d’Infantil, Primària i l’ESO!

Al llarg de la setmana, com ja és tradició, els alumnes tindran consignes les consignes següents per vestir-se cada dia d’una manera especial.

La setmana del 5 al 9 de febrer és la setmana de Carnaval i us proposem que cada dia aneu a l’Escola d’una manera ben diferent a la resta de l’any: Dilluns, 5 de febrer: anireu en pijama! Dimarts, 6 de febrer: cal portar perruca o un pentinat d’allò més original! Dimecres, 7 de febrer: cal anar vestits amb roba i/o complements daurats! Dijous, 8 de febrer: podreu portar la disfressa que vulgueu, per Carnaval tot s’hi val! Divendres, 9 de febrer: us posareu ulleres ben divertides!

Us informem que el dia 9 de febrer, després de la desfilada de lluïment de disfresses al pati de l’Escola, continuarem la rua a la plaça de la Llibertat per fer més festa i xerinola! Bon Carnaval!