Descripció de l'activitat

Benvolgudes famílies,

La setmana del 8 al 12 de febrer els alumnes d’Educació Infantil i d’Educació Primària celebraran la festa de Carnaval a les seves aules.

Enguany, degut a la situació, celebrarem la festa de Carnaval a porta tancada. Però l’alumnat està confeccionant les seves disfresses i podreu veure-les a través d’un vídeo que publicarem el divendres 12 de febrer a les nostres xarxes socials.

La setmana del 8 de febrer al 12 de febrer és la setmana de Carnaval i us proposem que cada dia aneu a l’Escola d’una manera ben diferent a la resta de l’any:

Dilluns 8 de febrer: Portareu una sabata de cada color!

Dimarts 9 de febrer: Vindreu amb un pentinat o perruca divertida!

Dimecres 10 de febrer: Podreu venir amb pijama!

Dijous 11 de febrer: Vestits de color negre per lluir les disfresses que heu confeccionat!

Divendres 12 de febrer: Podreu portar la disfressa que vulgueu, per Carnaval tot s’hi val!

Bona setmana de Carnaval!