Descripció de l'activitat

Benvolgudes famílies, El proper dijous 20 de febrer els alumnes d’Educació Infantil, Educació Primària i ESO celebraran la festa de Carnaval. Enguany farem una desfilada a la pista de l’Escola presentada pels alumnes de cicle mitjà per tal de lluir les disfresses confeccionades pels nens i nenes. Tot seguit faran una desfilada pel pati de l’Escola per tal de lluir les disfresses confeccionades pels nens i nenes. La festa és oberta a totes les famílies que ho desitgin a partir de les 4 de la tarda al pati de l’Escola.

La setmana del 17 de febrer al 21 de febrer és la setmana de Carnaval i us proposem que cada dia aneu a l’Escola d’una manera ben diferent a la resta de l’any:

Dilluns 17 de febrer: Cal anar vestits amb roba de color verd!

Dimarts 18 de febrer: Anireu vestits de científics i científiques!

Dimecres 19 de febrer: Us haureu de construir ulleres divertides amb materials reciclats!

Dijous 20 de febrer: Us posareu perruques divertides!

Divendres 21 de febrer: Podreu portar la disfressa que vulgueu, per Carnaval tot s’hi val!

Bona setmana de Carnaval!