Descripció de l'activitat

Benvolgudes famílies, El proper dijous 28 de febrer els alumnes d’Educació Infantil, Educació Primària i ESO celebraran la festa de Carnaval. Començarem amb una representació dels alumnes de cicle superior que ens escenificaran l’obra: “On dinem avui?” Tot seguit faran una desfilada pel pati de l’Escola per tal de lluir les disfresses confeccionades pels nens i nenes. La festa és oberta a totes les famílies que ho desitgin a partir de les 4 de la tarda al pati de l’Escola. La setmana del 25 de febrer a l’1 de març és la setmana de Carnaval. Per tal de celebrar-ho us proposem que cada dia aneu a l’Escola d’una manera ben diferent a la resta de l’any:

Dilluns 25 de febrer: Cal anar vestits amb roba de ratlles!

Dimarts 26 de febrer: Anireu vestits mudats i mudades! Si valen pameles, corbates, talons…

Dimecres 27 de febrer: Us convertireu en extraterrestres!

Dijous 28 de febrer: Us posareu ulleres divertides!

Divendres 1 de març: Podreu portar la disfressa que vulgueu, per Carnaval tot s’hi val!

Bona setmana de Carnaval!