EL NADAL A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies, Aquest any l’Escola torna a celebrar d’una forma especial la festa de Nadal. Us comuniquem les dates dels diferents actes i activitats:

16 de desembre matí:

Assaig general al Reus Deportiu (Educació infantil, primària i ESO).

19 de desembre matí:

Assaig general al Reus Deportiu (Educació infantil, primària i ESO).

TARDA NADALENCA, EXPOSICIÓ DE TREBALLS NADALENCS i PESSEBRES

Com en anteriors edicions, celebrarem el festival al pavelló d’hoquei del Reus Deportiu. En les següents imatges podeu veure el tríptic del Festival:   Heu de portar els vostres fills/es a les 15:00h al pàrquing d’entrada del pavelló. L’alumnat que es quedi al menjador anirà fins al pavelló acompanyat de les mestres. Un cop tinguem l’alumnat situat obrirem portes a les 15:30 h (c/ Escornalbou). Quan finalitzi l’espectacle totes les famílies podreu anar a l’Escola a veure els treballs nadalencs i els pessebres realitzats per l’alumnat (fins a les 18:30 h).

20 de desembre

• L’alumnat d’Educació Infantil, Cicle Inicial i Mitjà farà “Cagar el Tió”.
  • 6è de Primària (matí): gaudiran d’una estona de patinatge a la pista de gel instal·lada a la plaça de la Llibertat.
  • L’alumnat d’ESO aquest matí farà una excursió a Santa Anna (Castellvell) entre les 9:00 i les 13:00 hores.

21 de desembre

• Cicle Superior i ESO faran l’”Amic Invisible”.
Us recordem que el dia 21 de desembre a la tarda no hi haurà classe. La jornada lectiva finalitza a les 13:00 h per a totes les etapes educatives (a les 15:00 h per als usuaris del menjador). Esperem que gaudiu molt de totes les activitats!

Bones Festes!