Descripció de l'activitat

LA CASTANYADA A L’ESCOLA Benvolgudes famílies, Ja tenim aquí la tardor i amb ella la Castanyada. Volem aprofitar aquesta festa per a fer una nova trobada en comunitat i compartir amb tots vosaltres la tarda del dijous 31 d’octubre. Aquest any, els alumnes d’Educació Infantil faran la representació: “Els castanyers Felip i Felipa” i tot seguit menjarem castanyes torrades i panellets al pati. També podreu passar a visitar la parada de la Castanyera que es troba al costat de les classes dels més petits. Recordem que la festa és oberta a totes les famílies a partir de les 15.30h. Un cop finalitzada la festa podreu recollir els vostres fills/es a les classes com és habitual. Desitgem que tots gaudim de la festa!