Descripció de l'activitat

LA CASTANYADA A L’ESCOLA Benvolgudes famílies, Tot i la situació que estem vivint, no volem deixar de celebrar les nostres festes tradicionals. És per això, el proper divendres 29 d’octubre hem preparat diferentes activitats en funció del cicle. Els alumnes d’Infantil caldrà que portin 3 o 4 castanyes torrades i 1 panellet. Així, aquell mateix divendres al matí es realitzaran jocs/activitats relacionats amb la castanyada i per esmorzar menjarem els fruits de tardor que han anat portant. A la tarda farem una petita festa a classe, on ballarem, cantarem i cadascú menjarà les seves castanyes i panellets. I per fer la festa encara més grossa, què us sembla si ens disfressem dels personatges més significatius d’aquesta celebració? Castanyera o castanyer, Marrameu, boletaire… Si no teniu tota la disfressa, no patiu, només cal que porteu algun distintiu. Els alumnes de Primària realitzaran una petita sortida a peu des de l’escola fins a diferents punts propers:
  • Cicle inicial: sortida fins al Passeig de la Mina (Reus).
  • Cicle mitjà: sortida fins a l’ermita de Santa Anna (Castellvell).
  •  Cicle superior: sortida fins a la pedrera del Coubi (Castellvell).
Us demanem que cada alumne/a porti l’esmorzar habitual i, si els agrada, un grapat de castanyes cuites, 1 o 2 panellets o qualsevol tipus de fruita de la tardor. Durant la sortida, esmorzarem a l’aire lliure el que cadascú hagi portat. Tant l’esmorzar com l’aigua cal que vagin dins d’una motxilla petita. Estigueu atents a les xarxes socials de l’Escola perquè penjarem les fotografies de la celebració! Moltes gràcies, Equip de Mestres