Descripció de l'activitat

Benvolgudes famílies, Aquest curs 2023-2024 l’alumnat de 3r d’ESO formarem part, conjuntament amb altres centres educatius de Reus, de la iniciativa europea que té com emblema el nom LET’S CLEAN UP EUROPE. Consisteix en una jornada de neteja de l’entorn natural proper de cada centre escolar. L’alumnat es formarà i s’equiparà degudament per a desenvolupar aquesta activitat. L’objectiu és sensibilitzar la població de Reus sobre la necessitat de reduir els residus que generem i de controlarne la seva selecció, a partir de la suma visual i numèrica de totes les deixalles recollides en el matí que es realitzarà l’acció conjunta. Durant el matí del dia 16 de maig, el nostre alumnat, juntament amb les brigades de l’Ajuntament de Reus, recolliran els residus de l’entorn natural del Parc Sant Jordi i després se celebrarà un acte festiu a la plaça Llibertat, on es compartiran les dades dels residus recollits i les reflexions de l’alumnat per fer visible el missatge que volem donar a la ciutat de Reus. Objectiu RESidu Zero: 1. Promoure la cura i respecte cap l’entorn natural. 2. Promoure la reducció i prevenció de residus. 3. Visualitzar i conscienciar la ciutadania del problema dels envasos i de l’abús dels plàstics. 4. Sensibilitzar i motivar la ciutadania per millorar la qualitat de la recollida selectiva de Reus.