El 19 i 20 de febrer els alumnes de 1r de Cicle Inicial i Mitjà realitzaran un taller de robòtica. El taller de robòtica per a infants de primària ofereix una introducció pràctica i divertida als fonaments de la robòtica. Amb l’ús de kits adaptats, els participants aprendran a construir i programar robots bàsics que els obriran la ment i la imaginació. El Lego Education WeDo és el robot educatiu que permet aprendre ciències, programació, enginyeria i tecnologia de la forma més divertida i efectiva. La descripció dels tallers és la següent:
TALLER ROBÒTICA WeDo+Ozobot (1r de Primària) L 􏰀’Ozobot és un robot que al programar-lo permet que realitzi recorreguts determinats a través d’una o diverses línies en les que s’inclouen els codis de color.   Taller WeDo+Impressió 3D (3r de primària)  Amb el programa Tinkercad aprendran a dissenyar models tridimensionals amb un software de geometria sòlida per crear peces d’impressió 3D.
    Aquesta activitat permet acostar als alumnes a la programació de robots i completar la tasca que es realitza a l’Escola pel que fa a la programació per blocs que estem duent a terme al llarg de tot el trimestre.