Aquest any, el 22 de novembre, l’Escola vol celebrar de manera interna el dia de Santa Cecília, patrona de la música. Per aquest motiu hem organitzat algunes activitats amb l’ajuda de tots els alumnes que fan música en algun centre fora de l’Escola. Durant el matí cada classe d’Educació Infantil i Primària farà un circuit per l’Escola on podrà conèixer, veure i sentir tres famílies d’instruments: vent, corda i teclat. En aquests racons es trobaran alumnes de 1r a 4t de Primària que els han preparat breus explicacions del seu instrument, del lloc i nivell on cursen música, petites audicions, escales i sons del seu instrument. Per altra banda, per la tarda, s’està organitzant un petit concert a Crist Rei on tocaran alumnes de Cicle Superior i ESO amb l’assistència dels alumnes de les classes de 5è a 4t d’ESO. Us agraïm a tots la vostra col·laboració i esperem que els alumnes gaudeixin un dia més amb la música.