El divendres 17 de novembre l’alumnat de cicle inicial aniran museu de la ciència de Barcelona. (CosmoCaixa) En primer lloc, faran una visita dinamitzada sobre dinosaures. Després, realitzaran un taller, totalment pràctic i participatiu, que acosta l’alumnat al món de l’electricitat, a través de jocs dissenyats especialment perquè descobreixin alguns efectes de les càrregues elèctriques. Experimentaran amb diferents materials (fusta, plàstic, cartró, ferro…) i els classificaran en dos grups, segons si deixen passar fàcilment l’electricitat o no. Finalment, a través de la música, donen resposta al repte que es plantejarà: en quin grup hauríem de col·locar-nos a nosaltres mateixos? Serà una sortida lúdica molt interessant.