Aquest dimarts 24 d’octubre se celebra el Dia Internacional Contra el Canvi Climàtic i des del Programa d’Educació Ambiental Reus 2030, impulsat per la Regidoria de Medi Ambient, s’ha organitzat una trobada reivindicativa dels alumnes de diferents centres a la plaça del Mercadal, a les 11.00 h del matí. Els alumnes de 6è de la nostra Escola recorreran els carrers des de l’Escola fins la plaça del Mercadal amb cartells que s’elaboraran a l’aula a partir d’un treball previ de debat i exposició de continguts didàctics sobre el canvi climàtic. Els cartells, amb missatges positius, animaran a la població a augmentar la consciència ambiental i aturar el canvi climàtic amb petites accions quotidianes del dia a dia. Un cop a la plaça, , els alumnes llegiran manifestos que també han elaborat a classe. El Programa Municipal d’Educació Ambiental Escoles Reus 2030 és l’eina que des de la regidoria de Medi Ambient es posa a disposició dels centres educatius de la ciutat per tal d’avançar plegats en la millora de cinc objectius vJornada reivindicativa pel Dia del Clima del 2022inculats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.