Els alumnes de 4t d’ESO han quedat finalistes del Premi Dret i Societat del despatx Roca Junyent Advocats amb dos treballs: un sobre violència de gènere, i l’altre sobre la  propietat intel·lectual. El treball sobre violència de gènere, fet per les alumnes Laia Carcellé, Helena Ornosa i Berta Casas, fa una aproximació  social i jurídica a  aquest problema social.   L’altre treball classificat per a la final, fet per Janet Girona, Carla Tres, Júlia Mulet i Maria Belmonte, ens apropa al món de la propietat intel·lectual i la relació que hi ha amb les noves tecnologies.   L’acte de lliurament tindrà lloc el dia 21 de juny a les 7 del vespre a l’Il·lustríssim Col·legi d’Advocats de Barcelona. Moltes felicitats a tota la classe de 4t d’ESO per la feina. I molta sort el pròxim 21 de juny!

Jornada portes obertes
Llistat de llibres pel proper curs 2023-2024