Descripció de l'activitat

Benvolgudes famílies, Durant aquesta setmana matí els alumnes d’Educació Infantil tenen programada la sortida al Forn Sistaré per tal d’elaborar la mona de Pasqua. El dijous 7 d’abril els alumnes de l’Escola rebran la visita del rei Carnestoltes que vindrà a serrar la sisena cama de la Vella Quaresma! El proper divendres 8 d’abril el cicle d’Educació Infantil recuperaran la tradició de guarnir i menjar la mona al parc Sant Jordi l’últim dia abans de les vacances. A les 9:00h començaran a decorar el pa de pessic, després aniran al parc i se la menjaran .
I finalment, aquesta setmana, en tots els cursos de l’Escola es produirà el sortieg de la mona organitzat pels alumnes de 3r d’ESO, com a activitat proviatge de final de 4t d’ESO. Serà per tant una setmana intensa, plena d’emocions!